2010年4月10日星期六

很气~


The realities of society.


Accidentally found that I fit to be one person.

solved the problems.

Something have gone,we still be friends~


Found somethings,

I cannot control><
I really helpless><

who can help me?


Adult said,

maybe I not fully understand.

For myself,

I have my own views.





I think

examination is completed,

went to work,

to a year,

come back and continue to study><


In the time being think so,

after all,this is the last way for me(if still rub).


this is the final step.




Really being dragged down by some people.

Some people said it sound good,

In fact,she does not have this intention,

Just want people to know she are so great==


很多东西,都是我在做,

不要还是那一句:“我头脑比你好。”

你不是头脑比较好,

是我们家 习惯性的宠坏你。

最后,还是我来收场。

结果,

却必须受到你这种伤人透顶的话。



虽然有时候,

会觉得同样是一个肚子出来的,

怎么会那么不公平。




我不要什么都必须 听你的。

你不要做的,我也不会帮你做。

你讨厌做的,我更加不会帮你做。

你不愿意的,我就是要你做。

你不喜欢的,我就是喜欢。


我很讨厌,

你不做的事,

接下来都是我在做。


我很讨厌,

你什么都需要别人在背后推你,

结果,

还我还要在你们背后收拾”


我不喜欢,

你说的话,就要我把它当金一样。

而我说的话,可以完全把我当狗在废。


不要每一次都喊我”diam"

你这种没有目标的人,

没有·资格!




总之,

我不要活在你的脚下。

我不是的后备!!



真的,

够了!



不要再拖累我了。




For recent,

many people given me support^^



I really appreciate it.






I know that,





衰的时候,只是一时的。

没有评论:

发表评论